Freitag, 6. September 2013

Ismet Jonuzaj: GJURMËT E LEVIZJES

GJURMËT E LEVIZJES
1.
Nëse është vrarë vdekja
a jemi të sigurtë se jeta jeton
Ajo që vdes...

vdes që diçka tjetër t’ia zë vendin
shtrihet rrafsh e bëhet dysheme skene
Por ajo që vdes,
a vdes me vullnet, ashtu që diç tjetër
të vendoset mbi të
dhe të ushqehet nga substanca e vdekjes

2.
Kush e vret të gjallën
që të bëhet e vdekur
Çka e bën zeron në një-she
dhe një-shen në zero
pa u brengosur dhjetë-shja?

Zeroja qarkullon në orbitë rreth njëshes
si Hëna rreth Tokës
kur është përpara nuk ka domethënje,
kur del mbrapa e ndërton dhjetën,
por kur gjindet mbi dhe nën të
atëherë më mbyllë mua
në një copëzeroje
por njësha është ajo
që ma ka borxh një vallëzim

3
Nëse ne e vrasim vdekjen
a bëhemi vetë vdekje
A mund të quhemi më jetë?

Por është jeta ajo që e vret vdekjen
dhe vdekja ajo që krijon hapësirë për jetë

Vdekja mund të vritet;
shembulli është gati i freskët,
kur vdekja u vra
nga mrekulli të paparashikueshme:
Tomahawks nga largësi të mëdha,
pak para se shifrat të bëheshin: zero zero zero

Shumë nga masa e gjallë u vra
kur vdekja vriste.
A mund të ketë ndodhë që diçka nga krijesa e vdekjes
të jetë vdekur kur u vra vdekja?

4.
Ajo që është e përjetshme
është për të bredhur mbi të
dhe bredhë vetë përmes ndryshimit të formave

Unë jam një formë që lëvizi tjetërgjë
dhe që lëvizi veten,
dhe kur unë i bashkohem të përjetshmes
krejt çka mund të bëj është- të më lëvizë diçka tjetër

Ajo çka më preokupon tani është
se a jam unë vetvetja, që të mund ta varrosi
shkakun e vdekjes së dashurisë,
dhe a le mbrapa levizja ime
gjurmë që mund të përcillen.


Botoi "BOTA SOT" me 26 gusht 2013.

1 Kommentar:

  1. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    AntwortenLöschen