Dienstag, 24. September 2013

Abdullah Konushevci: E SIGURT ËSHTË VETËM VDEKJA


E sigurt është vetëm vdekja

Nuk është e sigurt
Në më deshi më shumë se veten

Nuk është e sigurt
Në e desha me shumë se veten

Nuk është e sigurt
E ndoqën sigurinë nga unë
Apo e humba rrugës

Nuk është e sigurt
Ka sigurimi fytyrë burri
A bishe të trembur

Nuk është e sigurt
Jam një shuk drite
Apo njeri prej mishi e gjaku

Nuk është e sigurt
Po e shkruaj unë këtë vjershë
Po i shtyp unë shkronjat në tastierë
Këtë as sigurimi s’mund ta dijë

Nuk është e sigurt
Do të vdes në shtrat
Apo do të më vrasin

E sigurt është se dua
Të kem këmishë të bardhë
Të bjerë më shumë në sy gjaku

Nuk është e sigurt
Ç’do të bëhet me sigurinë e brendshme
Do të ma kthejnë një ditë
Apo do ta nxjerrin në treg

Nuk është e sigurt
Më përgjojnë telefonin
Apo ai jehon vetiu

Nuk është e sigurt
Cilën ditë do të më nxjerrin
Prapë në gjyq
Apo më parë do të më marrin në hetime

Nuk është e sigurt
Cilin rrugaç cilën kurvë
Do ta ndërsejnë nesër kundër

Nuk është e sigurt
Se nuk do të djersij
Se nuk do të pëlcas

E sigurt është vetëm vdekja
Dhe ringjallja po ashtu

Prishtinë, më 28 prill 2011

______________
Kjo poezi fitoi Çmimin I "Agim Ramadani" në takimet e sivjetme "Dom Mikeli 2013".

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen