Dienstag, 28. April 2020

Katër poezi nga Sadik Krasniqi

Sadik Krasniqi

NË KOHË KOLERE

Sa i pastër ky qiell
si para miliona vjet
si dita e parë e tij
as një grithë e bardhe në atë blu
asnjë avion me bisht prej tymi
i madh
askund skaj
i thellë
i bukur
i urtë si loti
syri i Zotit
që kurrë nuk dremitet
as mbyllet
veç bebëzat i ndërron
e na sheh me pikëllim
neve të gjorëve
se si vdesim për çdo ditë
në këtë kohë kolere
nga virusi
me emrin e bukur kurora

Nidda



ATA IKËN

Ata ikën
i çuan në dhomat e bardha të vetmisë
e dritat i kanë ndezur për hijet e tyre
që vallëzojnë
valsin e jetës
me një muzikë
që e dëgjon
vetëm muzgu

dhe unë
a hija ime

*Bad Salzhausen



LAMTUMIRË

Sa të deshta
lamtumirë i miri im
thot me sytë e mbyllur
me fytyrë kthyer
nga dielli që në det po bie

s´bëzaj

unë a ai diell
do bëhet natë
në sytë e saj



PO IKIN

Po ikin
për ditë
përtej perdes prej dheut
ata që më duan
ata që gëzohen e pikëllohen për mua

e vdekja ime
s'do t'i bie ndërmend askujt

arkivoli do kalojë si përmes shkretëtirës
pa heqjen e ndonjë kapele
pa vënë ndonjë dorë në zemër

vetëm fëmijët e lagjës
ndoshta për një çast
do ndëpresin lojën

e do thonë të habitur
shikoni shikoni
një i vdekur pa kortezh

loja prapë do të vazhdojë

1 Kommentar:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    AntwortenLöschen