Dienstag, 28. April 2020

Nëntë poezi nga Vaid Hyzoti

Vaid Hyzoti

GRIP NË KORÇË
- nga poezite e fshehta -

Krevati-tape mes dallgeve te egra,
Te zverdhura muret, perdet te verdha...
Gjithçka ne kete dhome hoteli
Merr ngjyren time -
Limon nga tejpjekja...
I dehur nga ethet dal te pi nje çaj,
Dhe kembet me cojne ne shetitore ...
Ish mbremje. Kishin çelur bliret.
Aromen - parfum
Ua falnin dashnoreve.
Mua me ngjante se ish parade mode,
Shperthenin gjokset e vajzave nga dekoltete...
Doja nje çaj bliri ne nje gjoks te ngrohte,
Sepse limon i shtrydhur
Isha vete...
Dhe nje peme i zgjati lulet e veta,
Ne nje gjoks vajze u ngoh nje caj bliri...
Kane kaluar vite. Por Korça me vjen,
Kudo qe te jem...
sa here me ze gripi...

- Eh jam me grip, por Korçën e kam larg!-



KUR NUK FLASIM

S'e di ku je?
Te gjithe satelitet e mi s'te gjejne!
Fryma ime nuk ka ze,
Avionet, autobuset, trenat kane greve...
Dhe mjeku nuk eshte ne spital te me jape ilac per paralizen,
Qe me shfaqesh ethshem ne koke dhe ne kembe!
Jam jashte vemendjes se botes, i vetem po tretem.
Te kerkoj ty,
Apo kerkoj veten?



I PAFUQISHEM

Ndihem i dorezuar. Çfare te bej me ty?
Ti dhunshem me pret gishtin,
Gishtin qe ruan unaza!
Une nuk uleras.
Duart zgjas tere deshire,
Krejt i lumturuar qe me vendos pranga!




FJALA

Pak frymemarrje e pak frymenxjerrje,
Nje rit i pafund i botes se gjalle,
Eshte i mjaftueshem te jesh ne jete,
Te jesh fjale...
Se fjala eshte prej ajri. Dhe dashuria
Eshte e ajert.Dhe pema prej ajri eshte e gjelber si dhe gjethja.
Ajer eshte shtepia, rruga ku ecim,
Fjale eshte lufta dhe urrejtja.
Eshte fjale qielli, me ajrin qe i japim,
Sipas belbezimit vjen i ngrohte apo i ftohte...
Ah te dinim pak me mire gramatike te lidhnim fjalet,
Tjeter ajer do te kishte ne bote!



KOHË MODERNE

....dhe puthemi pa u prekur,
lexojme filxhanin e syrit-
pa u pare...

A kane endrra njerezit e vdekur?

Ndahemi duke qeshur,
Fshihemi per te qare...




HIJE

Me thua: isha ne qytetin tend,
Por ti s’me pe. E si ta dije?
Vec kudo shkele, ne çdo vend
Te paskam ndjekur pas si hije.

Je ulur ne nje stol mes parkut,
Mes lulesh dhe me mua flisje.
Po nje buqete s’te pergatita,
Se lule nuk keput nje hije.

Ne restorantin ne Time Square
Ke ngrene dhe ke marre nje pije.
Te lije buzet perreth gotes
Qe te t’i puthte e imja hije!

Dhe ke shetitur ne Hudson
Me me te bukuren anije!
Nje vend patjeter mbajte bosh
Se shoqeroheshe nga nje hije!..

Po mua dhimbja me shterngon,
Mbase me nis ku dielli s’bie.
Por jam i lumtur se jashte le
Nje hije te hijshme dashurie...

2016



MPLAKJA

Të plakesh, nuk matet me thinjat dhe rrudhat,
As me rënien e dhēmbēve , apo numeri i viteve në jetē ...
Vetēm kur trishton për pengje që s’i shlyen,
Atëhere ka ardhur mplakja e vërtetë!



KEMI FRIKË...

Ata qe me shume na deshen
Iken nen dhe...
Vec ne kemi frike
Te shkojme atje.
Behemi servile
Te enderrave, ilaceve...
Besojme insektet me mollakuqe.
Veme lulet e shpreses
Ne rrjete merimange,
Kenaqemi me zogun
Ne filxhan te kafes turke.

Kemi frike te vdesim dhe kur mezifrymemarrim,
Jo nga e verteta se kthehemi ne balte...
Ata qe na deshen, kemi frikë se na presin
Dhe ne kete bote te tmerrshme
Mund te na kthejne prape!



AFROJNE FESTAT

I thirrem dreret prej telash dhe dritash,
Te vijne vetem naten,
Preme bredhat e parritur ende pyjeve,
Varem debore te pambukte, zilka ne dege,
Pa harruar neper maja endrrat si yje...
Llogaritem dhurata te lira per te varferit,
T’i pasurojme dhe me shume me meshire,
Kerkuam ne internet pamje te shndritshme,
Te genjejme ne urimet e pervitshme,
Se do jetojme me mire...
Harruam vrasesit e krishtit, se dime te falim,
Se dime ne vete krishtin te ringjallim,
Dime te ruajme me rrobe gezimi festat,

Se sojin njerezor
E lumturojne genjeshtrat!

1 Kommentar:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    AntwortenLöschen