Samstag, 7. Dezember 2019

Fadil Halimi: VARGJE PESIMISTE

Fadil Halimi

Vargje pesimiste

Ëndërr ke takuar dashurinë e parë
Zhgjëndërr ke kaluar lumin valë-valë

Hija e zgjatur e saj të përcjell 
Me hapa të rëndë plumbi
Bregut të harrimit e të pikëllimit

Në kornizat e jetës hesht e rri mbyllur 
sikur shikimi i turbullt
Në vesën e luleve të mëngjesit 

Në bebzat e syve të njomë
Zgjon stuhi hiri 
Për një fjalë vdes në shpirtin e saj

Ëndërr përqafon lulen e kujtimit
Zhgjëndërr pikturon detin e mllefosur

1 Kommentar:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    AntwortenLöschen