Dienstag, 8. Juli 2014

Musa Jupolli - Shkupi im


Shkupi im
 
Ikonë e banuar në shpirtin shqiptar
Betejë të reshura lotësh
Për tokën që nuk i dualëm zot

Vargjet e poetëve në dialog
Skenare të shkruara nga vetë
Të krijuara nga univeret poetike
Në stil e zë që buqet :
Populizmit t'i dhëmë fund
Retorikës së komplotizmit
Në dëm t' Atdheut
Kamuflimeve t'u themi mjft
Zbrastësisë që i la vend mospërgjegjësisë

Shkupi im
Aty u takova me Flamurin kombëtar
Aty shkrova vargun e ndalesave
Në mirëkuptim e stil të historisë
Gjysma e Dardanisë
Loti i vakët i Çamërisë
Dhenat e Shqipërisë !

 
Shkupi dhe Dashuria

Mu thaft dorë
Në mos e ndjefsha
Në prekjet tua
Atë bukuri

I etshëm qoftë
Shpirti im

E uritur
Zemra ime

I pa ngopur
Syri im

E shterrshme qoftë
Pena ime
Po nuk e ndjeva
Shkupin dhe Dashurinë
 
08. 07. 2014

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen