Donnerstag, 16. Januar 2020

Tri poezi nga Xhevat Prebreza

Xhevat Prebreza

POETËT

Poetët shpesh herë buzëqeshin
syt i kanë plotë shkëlqim
vështrojnë zogun n'fluturim

Poetët nuk fantazojnë
ata flasin me të gjithë botën
vargojn vargjet dhe shoqrojnë gotën

Poetët vuajn shumë në shpirt
vuajn për dashurinë dhe gëzimin
asnjëherë nuk e gjejnë zhgënjimin

Poetët mbesin poet
të rrethuar me vargje në fletore
dhe lapsin duke mos e lëshuar prej dore.

Prishtinë, 09. 01. 2020



NË DITËLINDJEN TËNDE SHQIPËRI

Në ditëlindjen tënde
tu thy zemra
tu lëkund trupi
por ti nuk u dorëzove

Në ditëlindjen tënde
nuk valoi flamuri me shqiponjë
por, ata fluturuan me shqiponjën
se ashtu Zoti deshi

Në ditëlindjen tënde
tu zbeh fytyra, po ti nuk u mrrole
qëndrove e fortë bashkë pjeset tjera të trungut tënd, 
Kosovën dhe gjithë shqiptarinë

Në ditëlindjen tënde
nuk u përulem para Ismail Qemalit
nuk u përulem para Adem Jasharit
u përulem para teje dhe të mbajtëm të fortë.

( kushtuar viktimave nga tërmeti në Shqipëri)
Prishtinë, 02. 12. 2019



KËTU DO TE MË GJENI

U ula në guri tek rrezja e malit 
e lëshova syt nga fshati
Mu duk sikur e shihja të tërin
dhe po e mbaj në pëllëmbë të dorës
Po shihja ato rrugica që dikur 
ishin përplot me njerëz 
dhe fëmijë që luanin.
Mbrëmë pash në ëndërr shokët
pash shkollën dhe klasën 
që na ishte bërë si dhomë jete.
Dikur jeta kishte lezet
Dikur edhe balta, 
edhe pluhuri kishin aromën e mirë.
Sot, ku janë sot ditët 
që na mbetën vetëm një kujtesë?
Ku janë shokët që të takoheshim, 
të flasim dhe të luajm si dikur...
Eh, si na shpërndau jeta!
Eci rrugës dhe i kujtoj të gjitha me radhë
me shpresë se një ditë 
sërish do të bëhemi bashkë.
Ju kujtohet kur u përshendetem 
ju pata thënë se unë këtu do të jem, 
edhe në gëzime, 
edhe në hidhërime...
Kurdo që të vini, këtu do të më gjëni!

Prishtinë, 09. 04. 2019

1 Kommentar:

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    AntwortenLöschen