Montag, 15. Juni 2015

Besnik Gashi Drenica - Baca Isë


Besnik Gashi - Drenica

UNË JAM MIRË, 
KUR MIRË ËSHTË SHYPNIJA!

Nga Tirana,
U nis Baci Isë,
Trup e terthor,
Do me i ra Shypnisë!


Na erdh Baci n´rrugëtim,
Aty ku u mbajt Lidhja u ndal pak,
A u bë Shqipni po vet,
Se shumë jam ba merak!?


Nga Prizereni, u nis për´Prekaz,
Me Ademin me u pjek,
N´kullë te burrav me ban llaf,
A èshtè Shypnia, si kemi deshtë !?


Nga Prekazi pak idhnueshëm,
Qenka nisë për Prishtinë,
A thue çka jeni duke banë,
Pse hala se batë Shypninë!?


Neser nisët për Boletin,
N´vend te vetin ku ka lind,
Drojë rand do na flet,
Mbi Urë t´Ibrit, kur te arrinë.


Kur te sheh, se u mbyll udha,
Gogja rand ka me na fol,
A thue kush nuk është i gjallë,
Apo t´gjithë jeni pa shkollë!?


Kjo qe shoh nuk i ka hije,
N´vendin tim nuk shoh flamur,
Ketu as gjuhën ton s´pe ndegjojë,
Kufi Serbia paska ban mbi Urë!


Nese doni t´prehem i qet,
Ju lus juve bijt e mi,
Bashkë t´ma bëni ju Shypninë,
Mbi varr t valojë flamuri kuq e zi!


Ju e dini si kam thënë,
Kur me pysnin si jam, njerzija,
Unë jam mirë, ju kam thënë,
Kur te jet mirë Shypnija!


Bonn, 09.06.2015

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen