Donnerstag, 23. April 2020

Katër poezi nga Elona Jolla

Elona Jolla

Djepi

Djepi sa vet jeta!
Në fund të udhës të gjeta!
Më parë në arkemort.
Beme varkë për larg!
Nisem për trungun e lasht, ku vet u tunde për së pari.
Ninullat e së erës, 
në sytë e yjeve! 
Atje harromë...
Në gjumin e madh mos te më gjej vdekja...



Eja 

Eja!
Edhe pse nuk je për të ardhur as sot, as sonte, as mot...

Eja!
qellon rrufeja,
dhe kur ne shenjè s'mund të godasë!

Eja!
Ndaje medyshjen në dysh, ngrihet reja.
Dhe pse me etjen flijohet përmbysje...

Eja!
Është era..
larg sysh, 
ku s'hyhet të hysh 




Vonë

Jane oret e vona...
Ende nuk po fle !
E mbeshtetur në murin e ftohtë, 
më zemrën që më rreh, mendoj për ty.....
Nuk e di pse ndiej xhelozi apo dashuri.
Por ti më harro nëse më gënjen...
ti harrom besë një natë me mua qendron.
Me buzet e mija do doja të puthja si e dehur.
Dhe nuk e di a të flas apo të hesht...
Kur me mua ti sot nuk je,
çfarë mbanë kjo zemra jote asnjeherë nuk ma the...
Harrom i dashur nëse me genjen.



Shpirti ikur

Të prita me mijëra ditë 
e ditët pastaj u bënë vite.

Heshta për një çast
dhe papritmas
filloj të falsë edhe heshtja!

Fjalët janë ngrirë, 
si një akullnajë që nuk shkrin në skajet e saj.
Në gjunjë kam rënë me zemrën plagë.
Me sytë e sfilitur,
me duart e ftohta mbuloj fytyrën e rraskapitur.
-Më thuaj ç'të bëj?
-Më thuaj a do të gjëj?
Dëgjom o shpirt i ikur a jeton.
Po të ulërijë më çmendurinë e kohës që jetoj...
Ku më fale një copë jete, e nuk mu përgjigje,
me grimca me le të jetoj.
O shpirt i ikur më thuaj si jeton, në qiell apo në tokë.
Në shkretetirë apo në tjetër botë.
Ku asnjë nuk e njeh,  
dhe një ditë çdo njeri nga ne do udhëtoj...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen